Còpia electrònica autèntica (Compulsa)

Què és una còpia electrònica autèntica?

El que abans era una compulsa, ara és una còpia electrònica autèntica. És una còpia confrontada amb el document original expedit pel centre en el qual es fa constar la seva coincidència amb el document original. Es tracta de digitalitzar un document original en paper i convertir-ho en un fitxer electrònic que conté la imatge codificada, fidel i íntegra del document original en paper.
Aquest document digital conté un certificat amb segell d'òrgan i un codi segur de verificació (CSV) vinculat a la universitat que permetrà comprovar la integritat del document mitjançant l'accés a la seu electrònica de la UPC.

De quins documents puc sol·licitar una còpia electrònica autèntica?

1. Qualsevol document oficial original generat pel centre.
2. Aquella documentació que demana el centre per poder tramitar qualsevol sol·licitud.

Qui pot fer una còpia autèntica?

Únicament poden fer còpies autèntiques els funcionaris habilitats.

On i com la demano?

Has de demananr cita prèvia a la secretaria. Si has de venir a recollir el títol/SET pots indicar-ho a la mateixa cita, a l'apartat "notes". En cas contrari, pots demanar una cita triant l'opció "Altres" i indicant a l'apartat "notes" que necessites una còpia electrònica autèntica. Recorda que en aquest cas, hauràs de portar el document original per tal de poder fer la còpia autèntica.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Certificats – Altres dubtes.