Certificats situació de l'expedient i Certificat NIE-TIE

Certificats situació de l'expedient

Els certificats situació de l'expedient són documents de caràcter oficial que certifiquen aspectes o situacions en relació a l'expedient acadèmic de l'estudiant o estudianta:

• Certificat de matrícula: És un certificat amb signatura electrònica que acredita les assignatures matriculades en el període acadèmic en curs.
  • Certificat de matrícula. Altres anys: És un certificat amb signatura electrònica que acredita les assignatures matriculades en periodes acadèmics anteriors a l'actual.
  • Certificat de selectivitat: És un certificat que acredita la superació de la selectivitat, amb la qualificació corresponent.
  • Certificat de terminació dels estudis: És un certificat que acredita la data de finalització dels estudis de la persona titulada, i la qualificació final de carrera segons la baremació "1-4", indicada al Reial Decret 1044/2003.
  • Certificat d'estada de mobilitat: És un certificat que acredita el programa, país, centre/universitat i període de l'estada de mobilitat de l'estudiant o estudianta.
  • Certificat d'assegurança escolar: És un certificat que acredita l'abonament de l'assegurança escolar durant el període acadèmic corresponent.
  • Certificat de dates d’examen: Document d'acreditació de les dates d'examen d'un/a estudiant/a.
  • Certificat de PFC (TFG/TFM): És un certificat que acredita les dades relacionades amb el TFG/TFM.
  • Certificat de rànquing de titulats/titulades: És un certificat que acredita el rànquing o posició de la persona titulada en relació amb la resta d'integrant de la seva promoció.

Procediment sol·licitud

Fes la sol·licitud a través de l’e-secretaria

En el menú "Tràmits", escull l'opció "Certificats" i a continuació "Situació de l'expedient", selecciona el tipus de certificat i especifica l’idioma del certificat.

Certificat NIE-TIE

El TIE (Targeta d'Identificació d'Estrangers) és el document d'identificació espanyol per aquelles persones que no tenen la nacionalitat espanyola. Aquest document inclou el NIE (Número d'Identificació d'Estrangers).

Per a sol·licitar o renovar el document TIE us requeriran aquest certificat.

Procediment sol·licitud

Fes la sol·licitud a través de l'eina Demana de Gestió Acadèmica de la nostra facultat: https://demana.upc.edu/utgam-ga/index.php?lang=ca . Selecciona el tipus de tràmit (Certificats) i indica'ns si necessites el certificat per la sol·licitud del TIE-NIE o per una renovació del mateix.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Certificats – Altres dubtes.