RGPD-La biblioteca et dona joc

La biblioteca et dona joc

Universitat Politècnica de Catalunya

Informació i accés a les dades personals

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Biblioteca de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

93 401 70 20 biblioteca.fme@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades Universitat Politècnica de Catalunya
Finalitat del tractament Gestió de premis, concursos, donacions o esdeveniments similars organitzats per la Universitat
Legitimació Basat en el consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el responsable del tractament.
Destinataris Públic en general interessat a accedir als nostres mitjans impresos o electrònics, incloent-hi Internet, per a finalitats docents, d'investigació o promoció.
Drets de les persones Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.
Termini de conservació Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació..
Reclamació Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat