CURS 2024-25: Calendari de defensa dels treballs de fi de MÀSTER (TFM)

Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit una setmana abans de la matrícula, com a molt tard.

Si el TFM està inscrit però no matriculat, i no es té cap altre crèdit matriculat, es considera que aquella persona no té cap vinculació amb l'FME i, per tant, ja no n'és estudiant. Això implica que no podrà gaudir dels serveis i dels drets que la condició d'estudiant ofereix (no tindrà accés a ATENEA, ni a l'e-Secretaria, no podrà signar convenis de cooperació educativa, etc.).

Curs 2024-2025 Quadrimestre 1

Convocatòria ordinària

Data matrícula (1)

Data de dipòsit (a la intranet FME)

Data màxima de validació memòria

Període de defensa

3 i 4 de setembre 2024                      8 de gener 2025 9 de gener 2025   Del 22 al 28 de gener 2025

Convocatòria extraordinària

Data matrícula (2)

--------------------------------                29 de maig 2025 30 de maig 2025

Del 16 al 23 de juny 2025

Curs 2024-2025 Quadrimestre 2

Convocatòria ordinària

Data matrícula (1)

Període de defensa

30 i 31 de gener 2025      29 de maig 2025 30 de maig 2025 Del 16 al 23 de juny 2025
Convocatòria extraordinària

Data matrícula (2)

----------------------         22 de setembre 2025 23 de setembre 2025

Del 7 al 14 d’octubre 2025

IMPORTANT!!!

• En tots els casos, si el TFM no es defensa ni en la convocatòria ordinària ni en l'extraordinària corresponents al quadrimestre de la matrícula, es qualificarà com a "no presentat" i s'haurà de tornar a matricular amb el recàrrec corresponent per segona matrícula.
  • Els estudiants de màsters de l'FME que matriculin el TFM el setembre, també podran de forma excepcional avançar la seva defensa en convocatòria ordinària del gener a l'octubre del mateix any (veure terminis a convocatòria extraordinària de Q2 del curs anterior). Per fer-ho han de sol·licitar-ho prèviament amb un instància mitjançant l'e-Secretaria.

(1) L'accés a la matrícula per Internet es fa mitjançant l'espai d'e-Secretaria en el mateix termini i franja horària que la matrícula ordinària.

(2) La matrícula del TFM continua vigent i només es cobren les taxes administratives si no s'ha matriculat res aquell quadrimestre:

• Extraordinària de Q1: Un cop passat el període ordinari de matrícula de Q2, cap a finals de febrer, els estudiants rebran la informació relacionada i es generaran les taxes de matrícula addicional.
  • Extraordinària de Q2: Un cop fet el dipòsit en el termini establert (setembre/octubre) i abans de la defensa, es generaran les taxes de matrícula addicional dels estudiants que hagin dipositat la seva memòria.