Circuit del procés

Treball fi d'estudis

1.- Oferta Treball Fi d'Estudis (TFE):

• Modalitat A (centre), B (empresa) amb contracte laboral, C (erasmus-centre) i D (erasmus-empresa): Publicació de l’oferta la intranet de l'FME per part d'un professor UPC o, per titulacions interuniversitàries, un professor de l'altra universitat. En aquest moment el professor pot assignar directament el TFE a un estudiant concret (punt 3)

• Modalitat B (empresa) amb conveni cooperació educativa. Un cop tramitat el conveni, el TFE pot ser matriculat (aneu directament al pas 4)

2.- Inscripció - Sol·licitud del TFE per part de l'estudiant:

• Intranet de l'FME: L'estudiant pot fer tantes sol·licituds com desitgi, que seran valorades pels responsables de les ofertes.

3.- Inscripció - Assignació del TFE per part del director/a o el ponent (una setmana abans de la matrícula, com a tard):

• Intranet de l'FME): El responsable de l'oferta assigna el TFE a una de les sol·licituds rebudes, o bé directament a un estudiant. Si l'estudiant ha sol·licitat també altres ofertes, aquestes queden descartades.

4.- Matrícula del TFE:

• Modalitats A, C i D: en el període de matrícula ordinari

• Modalitat B (conveni): quan estigui tramitat el conveni

• Modalitat B (contracte laboral): en qualsevol moment del quadrimestre.

5.- Elaboració del TFE per part de l'estudiant/a.

Cada TFE disposa d'un espai a la plataforma Atenea-TFE, per a documentar el procès.

També disposeu d'un model de plantilles i portades per les memòries.

6.- Dipòsit de la memòria del TFE per part de l'estudiant/a:

El dipòsit consta de dues parts, que s'han de realitzar dins els terminis fixats pel calendari del centre.

Modificació del TÍTOL del TFE: Un cop fet el dipòsit administratiu rebreu un correu electrònic informant de les dades que consten en el sistema i com modificar el títol, o afegir co-director si escau. És molt important que sigui correcte, tal com s'explica al correu.

7.- Validació de la memòria del TFE per part del director/a o el/la ponent:

Atenea-TFE, en la data establerta al calendari de la facultat.

8.- Comunicació, per part del centre, del tribunal i data/hora de defensa als interessats, com a mínim una setmana abans de la defensa.

El tribunal tindrà accés a la memòria del TFE Atenea-TFE (Guia del tribunal).

9.- Defensa del TFE per part de l'estudiant:

En el període establert al calendari de l'FME

10.- Avaluació del TFE:

El tribunal qualificarà el TFE en base a la normativa del centre i el sistema de rúbriques de cada titulació.

El secretari del tribunal introduirà la qualificació final al sistema de gestió de la UPC.

11.- Publicació de la memòria:

Repositori de la UPC, respectant els acords  de confidencialitat, si escau.