Modificacions de matrícula i canvis de grup

Sempre que els motius estiguin degudament justificats es poden sol·licitar modificacions de matrícula i/o canvis de grup a l'e-Secretaria.

Podeu consultar els terminis de sol·licitud al calendari de tràmits

ATENCIÓ: Si la resolució és "concedida" es farà automàticament la modificació sol·licitada, amb la modificació de l'import que correspongui.

Trobareu els impresos a l'e-Secretaria.
Recordeu fer el pagament, si s'escau.

(*) Segons estableix el Calendari Acadèmic de la UPC, els estudiants poden sol·licitar la baixa acadèmica d'assignatures fins al 31 d'octubre (1r quadrimestre) i 31 de març (2n quadrimestre), fet que no comporta el retorn de l'import de la matrícula.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Matrícula – Altres dubtes.