L'FME torna a organitzar el Campus Científic d'Estiu'17: inscripcions obertes

Serà la 2a edició d'aquesta activitat que tindrà lloc la primera setmana de juliol, adreçada a l'estudiantat de batxillerat interessat en les matemàtiques i la tecnologia.

Campus científic d'estiu FME: Les matemàtiques de problemes reals de la física i l'enginyeria": introducció a la programació (en entorn Scilab) de mètodes numèrics senzills per a problemes que no es poden resoldre sense computació massiva; i aplicació a problemes reals de la física i l'enginyeria, com per exemple la trajectòria d'un asteroide, l'estabilitat d'un vaixell o simulació de processos aleatoris.

• Del 3 al 7 de juliol de 2017, de 10 a 14 h  - Aula PC3 de l'FME
  • Públic a qui s'adreça: estudiantat batxillerat.
  • Tipus d'activitat: campus científic no residencial.
  • Inscripcions: Del 21 d'abril al 19 de maig 2017   Accés directe al formulari d'inscripció
  • Places: 25
  • Cost de l'activitat: gratuït.
  • Coordinador del campus:  Jaume Soler, professor de matemàtiques del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC i vicedegà de Promoció de l'FME.
  • Per més informació: deganat.fme@upc.edu

Més endavant es publicarà el programa detallat.

Informació Campus d'Estiu - edició 2016

Foto de grup de la primera edició del Campus d'estiu de l'FME- juliol 2016