Arrenca la 7a edició del Planter de Sondeigs i Experiments 2016

Concurs de treballs sobre estadística adreçat a estudiantat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, preneu nota dels premis: una càmara de vídeo esportiva (tipus GoPro) per a l'estudiant l i una tauleta pel tutor.

Aquest concurs, que convoquen les tres Facultats de Catalunya amb estudis de Grau en Estadística (Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, la Facultat d’Economia i Empresa de la UB i la Facultat de Ciències de la UAB), s’adreça a estudiantat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, i té com a objectiu principal despertar en els estudiants la curiositat per l'estadística com a eina fonamental en la recerca, tant en ciències experimentals com en ciències socials. Els equips participants (de fins a 5 alumnes) realitzen un treball d'estadística, on donen resposta a una pregunta rellevant utilitzant tècniques estadístiques, i presenten els seus resultats en un informe escrit.

Enguany el concurs Planter de Sondeigs i Experiments  torna a comptar amb la col·laboració de: Departament d’Estadística i Investigació Operativa de la UPC, Departament d’Estadística de la UB, Departament d’Econometria, Estadística i Economia Espanyola de la UB, Departament de Matemàtiques de la UAB, Institut d’Estadística de Catalunya (IDESCAT), Servei d’Estadística de la UAB, Societat Catalana d’Estadística, Societat Catalana de Matemàtiques i Tutor Mates.

Per a més informació:

Premis Planter 2016.