Una selecció de fotos del concurs "Imatges del Sud 2016" del CCD s'exposa al vestíbul de l'FME

Com cada any, la Facultat contribueix a donar difusió a aquesta activitat impulsada des del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC.

L'FME exposa una selecció de les fotos presentades a la XIV edició del Concurs "Imatges del Sud" (2016) que cada any promou el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, amb l’objectiu de difondre les diferents realitats dels països del sud i de promoure i donar un reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària de la UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació.

El concurs s’organitza en dues categories:
Realitat: Imatges que mostren diferents aspectes de la realitat i de la vida quotidiana als països del sud.
Projectes: Imatges que il·lustren les activitats i projectes que s’han dut a terme amb el suport dels ajuts del CCD.

L'exposició es podrà veure al vestíbul de l'FME fins al dia 30 de novembre de 2017.