Un estudiant de l'FME-CFIS entrevistat a La Vanguardia del 14 de juny de 2017

Es tracta de José Alejandro Santamaria, estudiant de doble titulació Enginyeria Aeroespacial i Matemàtiques al CFIS, en un reportatge sobre alumnes que va treure notes brillants a les PAU de fa quatre anys.

El José Alejandro està a punt de graduar-se en Enginyeria i a pocs mesos d'acabar Matemàtiques. Somia en l'escola d'Enginyeria de la Universitat de Califòrnia a Irvine, on hi anirà al febrer amb una beca del programa Balsells (patrocinada per un enginyer català instal·lat als Estats Units que inverteix en el talent universitari). El seu treball de fi de grau (Mecànica de fluids computacional aplicada a l'enlairament de coets i reentrada en l'atmosfera) serà tutoritzat per Feng Lui, prestigiós consultor d'agències aeroespacials com la NASA.

Trobareu l'entrevista completa aquí.