Tot a punt pel III Campus Científic d'Estiu de l'FME 2018

05/07/2018

La Facultat acull la tercera edició d'aquest Campus adreçat a alumnat de 1r de Batxillerat que té com a objectiu apropar les matemàtiques als problemes reals de la ciència i de l'enginyeria.

Campus científic d'estiu FME: Les matemàtiques de problemes reals de la ciència i l'enginyeria": introducció a la programació (en entorn Scilab) de mètodes numèrics senzills per a problemes que no es poden resoldre sense computació massiva; i aplicació a problemes reals de la física i l'enginyeria, com per exemple la trajectòria d'un asteroide, l'estabilitat d'un vaixell o simulació de processos aleatoris.

En l'edició d'enguany hi participaran un total de 27 alumnes (9 noies i 18 nois) de 1r de batxillerat de diferents centres docents d'arreu de la demarcació de Barcelona.

• Del 9 al 13 de juliol de 2018, de 10 a 14 h  - Aula PC1 de l'FME
  • Públic a qui s'adreça: alumnat de batxillerat.
  • Tipus d'activitat: campus científic no residencial.
  • Descripció i objectius del Campus: Presentació 2018
  • Programa del Campus d'Estiu FME 2018 Icona_Nou
  • Coordinador del campus: Jaume Soler, professor de matemàtiques del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC i vicedegà de Promoció de l'FME.

Aquesta activitat compta amb la col·laboració de la Càtedra Mir-Puig