Torneig AI Coliseum 2019: l'FME acull el concurs de programació i d'intel·ligència artificial

El tret de sortida serà el dia 6 de juliol i durarà fins el 22 del mateix mes. La iniciativa és promoguda per titulats FME apassionats per la programació, la lògica, l'estratègia i la intel·ligència artificial.

AI Coliseum és una plataforma nascuda el 2017 amb l'objectiu d'acostar la programació i la intel·ligència artificial a tothom. Cada any s'organitza un concurs on els equips han de dissenyar i implementar una estratègia per a les seves unitats i competir entre ells, i els millors classificats es juguen el premi a la gran final! També s'organitzen cursos de programació per a estudiants de secundària.

La plataforma l'impulsen titulats FME amb ganes de transmetre la passió per la programació, la lògica, l'estratègia i la intel·ligència artificial: L'Ivan Geffner, l'Andreu Mayo i l'Èlia Surrell.

Activitat oberta i d'interès per a tot l'estudiantat FME apassionat pels jocs d'estratègia: l'acció pretén promoure la programació i el pensament estrategic a traves d'una activitat lúdica. El formulari per inscriure's i informació més detallada es poden trobar al web www.coliseum.ai, on també hi ha tutorials i material d'edicions anteriors. La inscripció és totalment gratuita, i hi haurà premis per als millors equips.