T'interessaria anar a la Tongji University de Xina per seguir-hi els teus estudis?

Sessió informativa sobre la Tongji University (Xina). Divendres 12/06/2015.

La Tongji University és una de les més prestigioses universitats xineses; amb renom no només a la Xina, sinó també arreu del món.
En el marc de col·laboració establert amb aquesta institució (Sino-Spanish Campus), la Universitat de Tongji vol presentar els seus programes d'estudis a tots aquells estudiants UPC interessats per seguir estudiant allà.

Per això, aquest divendres dia 12 de juny a les 12:00h es realitzarà una sessió informativa a càrrec de representants de la Universitat de Tongji; per tal d'explicar la seva oferta educativa de grau i postgrau i també per donar a conèixer les possibilitats de treball a aquesta Universitat (per a Doctorands).
La sessió tindrà lloc a la Sala d'Actes de la FIB. (Edifici B-6, Campus Nord UPC).

La sessió estarà a càrrec d'una delegació de Tongji que visitarà la UPC i que estarà presidida pel Prof. LYU Peiming, Vice President; al que acompanyaran el Prof. LEI Xinghui, Director of Graduate School i el Prof. LI Xiangning, Vice Dean of College of Architecture and Urban Planning and Chief Academic Coordinator of Sino-Spanish Campus.

Si estàs interessat/da en assistir-hi, si us plau, confirma la teva assistència abans del 12/06, enviant un e-mail a l'adreça:
oficina.mobilitat.internacional@upc.edu
amb el teu nom i nivell d'estudis (grau, Màster o Doctorat). Si us plau, indica al títol de l'e-mail "TONGJI".