S'aprova la Unitat Transversal de Gestió (UTG) en l'Àmbit de les Matemàtiques (UTGAM)

09/11/2016

El Consell de Govern del passat 4 de novembre va aprovar la creació d’una nova Unitat Transversal de Gestió (UTG) en l'àmbit de les Matemàtiques (UTGAM).

Aquesta unitat d'administració donarà suport de gestió i serveis a l'FME, el CFIS, el Departament de Matemàtiques i l'IRII-UPC. A l'espera de ser ratificada en la propera reunió del Consell social, es preveu un marge de 6 mesos per poder-ne ferla implantació. Vegeu l'Acord de Govern.(sessió 6/2016 2a part) i la informació ampliada.

La UTGAM oferirà un catàleg de serveis homogeni, accessible, transparent i adaptat a l’especificitat de l’àmbit, d’acord al pla estratègic de la UPC i de les unitats implicades, les normatives de gestió universitària i el marc legal aplicable, amb la finalitat de garantir un servei eficaç i eficient a tots els usuaris.

La creació d’aquesta estructura respon a l’objectiu de continuar el desplegament territorial i organitzatiu de les UTG a la Universitat i se suma a les set ja creades fins ara a la UPC: del Campus del Baix Llobregat; el Campus de Vilanova i la Geltrú; el Campus de Manresa; dels àmbits d’Arquitectura de Barcelona, d’Arquitectura de Sant Cugat del Vallès, d’Edificació, de l’Enginyeria Industrial de Barcelona i del Campus del Besòs.