Publicat l'avantprojecte dels Estatuts de la UPC: digues-hi la teva!

22/10/2024

Fins al 14 de novembre, participa en la renovació dels Estatuts de la UPC. El pròxim 29 d'octubre es farà la presentació de l'avantprojecte a l'ETSEIB, tothom hi és convidat!

El 17 d’octubre s'ha fet públic el text d’aquest avantprojecte d’Estatuts i, a partir del dia 22 d’octubre s’obre un procés participatiu que tindrà lloc al web Decidim UPC. En aquest espai virtual, la comunitat universitària podrà deixar-hi els seus comentaris per iniciar el debat o fer propostes. Aquestes propostes seran posteriorment considerades per la Comissió de Revisió dels Estatuts, que analitzarà les aportacions de la comunitat i les incorporarà, si escau, al document que es presentarà al Claustre Universitari del 10 de desembre.

Els Estatuts de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) són la norma interna que fonamenta l’organització i el funcionament de la Universitat, i ara s'obre un procés de revisió per adaptar-los als canvis legislatius que ha introduït la Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU) i, alhora, a les noves necessitats i oportunitats de la institució.

A més, del 22 d’octubre al 7 de novembre, la professora Marta Díaz, delegada del rector per al procés de reforma dels Estatuts de la Universitat, presentarà l'avantprojecte als campus de la Universitat, en sessió presencial i amb opció de connexió a distància (a través de Meet prèvia identificació amb l'usuari UPC): El 29 d'octubre, a les 13 h, al Campus Diagonal Sud. Lloc: Sala d'Actes de l'ETSEIB, tindrà lloc la presentació d'aquest avantprojecte al Campus Sud.

Més informació al web UPC.