Fins al 22 d'abril podeu participar en els Premis Poincaré 2016 al millor treball de recerca en matemàtiques i estadística

Aquest concurs s'adreça a l'alumnat de batxillerat del curs 2015-2016 que hagi presentat el Treball de Recerca relacionat amb les Matemàtiques o Estadística. Els premis són una tauleta per l'alumne i un llibre electrònic pel tutor/a. El termini d'inscripció acaba el proper 22 d'abril

Els Premis Poincaré de l'FME  destaquen per l’altíssim nivell de tots els treballs presentats, fruit, sens dubte, de la dedicació i l'entusiasme esmerçats pels autors i tutors d’aquests treballs de recerca de batxillerat, als quals també volem reconèixer i valorar la seva tasca docent que any rere any fan aflorar el talent matemàtic i estadístic de les aules d'arreu de Catalunya.

Després d'aquests 12 anys de Premis Poincaré, i fent un símil futbolístic, podriem anomenar-los com la Masia de l'FME.

Què cal fer per a participar?

Fer-nos arribar el vostre treball de recerca, segons la convocatòria vigent.