Premi Evariste Galois per a treballs d'investigació matemàtica de la Societat Catalana de Matemàtiques

El premi s'adreça a l'estudiantat de màster i doctorat titulats amb posterioritat a l'1/02/2014.

El premi Evaristé Galois (1811-1832) està adreçat a estudiants de master o doctorat per un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques, i va ser instituït l’any 1962. Els treballs han d’ésser inèdits i redactats en llengua catalana o anglesa, amb un ampli resum en català en la versió en anglès.

La dotació del premi és de mil euros (1.000 €). Es poden concedir fins a dos accèssits.

La informació específica (bases, formulari de participació, etc) referent a la convocatòria present (o anteriors) la trobareu en les notícies destacades més avall i a la web de l’IEC. A l’apartat de resolucions trobareu tota la informació sobre les resolucions de convocatòries anteriors (cas que estiguin accessibles).

Per a més informació, contacteu amb Oriol Serra.

Us animem a presentar-vos a aquesta edició!