Per la campanya de matriculació, Campanya del 0,7% de la UPC

La Campanya 0'7% permet als estudiants realitzar una aportació voluntària de 5 € en el moment de fer la matrícula.

La Campanya 0'7% permet als estudiants realitzar una aportació voluntària de 5 € en el moment de fer la matrícula, i al personal (PAS i PDI) realitzar aportacions voluntàries a través de la nòmina. Les contribucions rebudes per aquest mecanisme se sumen als recursos que hi aporta la institució per fer possible el programa de cooperació al desenvolupament de la UPC que gestiona el CCD.

Per què una campanya d'aportacions voluntàries?

Importància econòmica
    Té un valor de sensibilització
    Mostra el suport de la comunitat universitària al programa de cooperació
    Construeix comunitat: els projectes són de tots i totes!

5.662 gràcies!
Els resultats de la campanya del curs 2014-2015 són molt engrescadors pel que fa a la participació dels estudiants. Després d'uns anys de retrocés, tant el nombre com el percentatge d'estudiants adherits a la campanya s'ha incrementat en gairebé tots els centres i escoles de la UPC, arribant a les 5.662 adhesions.

Més informació sobre la Campanya 0,7%