Oberta la preinscripció per a fer el Màster en Estadística i Investigació Operativa MESIO UPC-UB

La fase de preinscripció estarà oberta fins el 3 de juny del 2016.

Per efectuar la preinscripció al MESIO UPC-UB, cal tenir en compte les informacions següents:

Requisits acadèmics generals

• Títol universitari oficial espanyol o títol universitari oficial expedit per una universitat de l'espai europeu d'educació superior (EEES).
  • També poden accedir a un màster universitari les persones amb un títol que, malgrat que l'hagi expedit una universitat d'un país que no formi part de l'EEES, hagi estat homologat amb un títol de l'Estat espanyol que doni accés a un màster universitari.
  • Si el títol no està homologat, cal la comprovació prèvia de la Universitat que aquests estudis corresponen a un nivell de formació equivalent als títols universitaris oficials espanyols i faculten, al país expedidor, per accedir a estudis de màster. L'accés per aquesta via no implica en cap cas l'homologació del títol previ.

Requisits específics

Poden accedir al màster les persones procedents de:

• Estudis d'Estadística

• Estudis de Matemàtiques, Informàtica o de l'àmbit de les enginyeries (Enginyeria Industrial, etc..)

• Estudis de l'àmbit de les ciències econòmiques o empresarials (Economia, Empresa, etc..)

• Estudis de l'àmbit de les ciències mèdiques o biològiques (Biologia, Biotecnologia, Medicina, etc..)

Procés de preinscripció

El procés de preinscripció es porta a terme mitjançant l'aplicació web disponible a l'espai del candidat. Només cal donar-se d'alta i accedir a l'aplicació. A partir d'aquí cal seleccionar el màster o els màsters en els quals es vol fer la preinscripció i introduir-hi els documents que s'especifiquen.
Tota la informació al web MESIO UPC-UB