Més i noves ofertes a la Borsa de Treball de l'FME

23/01/2017

Consulteu les primeres ofertes de l'any 2017 adreçades tant a titulats, pre i post doctorands, quan hem sabut que la UPC se situa entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability.

Consulta les ofertes a la Borsa de Treball FME a l'apartat d'UNIVERSITAT-EMPRESA del web FME.

Fa unes setmanes vam conèixer que la UPC estava entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability:
La UPC se situa al tram 39-59 d’Europa en el rànquing QS Graduate Employability 2017, publicat el 24 de novembre, i que avalua l’ocupabilitat dels estudiants. Amb això, és una de universitats públiques catalanes que figura entre les 75 institucions europees d’educació superior i entre les 150 millors del món amb millors vincles entre estudiants i ocupadors, entre altres indicadors analitzats pel rànquing. També s’inclouen en aquesta llista mundial la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), així com les Politècniques de Madrid i València.

Per a més informació.