Lliurats els diplomes de graduació als titulats FME de la promoció 2016

En l'acte es van reconèixer els 143 estudiants titulats de les titultacions FME (GM, GE UB-UPC, MAMME, MESIO UPC-UB i doctorat en matemàtica aplicada) així com també es van citar les tesis doctorals d' estadística.

El passat divendres 11 de novembre de 2016 a l'auditori del Vèrtex de la UPC va tenir lloc l'acte de graduació de la promoció FME 2016: Va ser una trobada molt entranyable per a tothom, on es van reconèixer els 143 estudiants titulats dels Graus, Màsters i Programa de Doctorat de l'FME.

L'acte va iniciar-se amb les paraules de benvinguda del degà de l'FME, que va felicitar a tots els graduats i va donar la paraula al padrí d'Estadística, el professor Javier Heredia que va fer un parlament mig autobiogràfic que despertar riures entre els assistents. Després es va procedir al lliurament de diplomes als titutats del GE UB-UPC i del MESIO UPC-UB, que es va cloure amb el discurs del primer de la promoció, el Daniel González.

El Cor Ol·lari de l'FME va intepretar dues peces a capel·la, el Tourdion i An Iring Blessing i seguidament va ser el torn de la padrina de Matemàtiques, la professora Marta Casanellas, que va apel·lar a no perdre mai la curiositat i l'afany d'aprendre i d'aplicar els coneixements matemàtics adquirits. Els titulats del GM i del MAMME van ser cridats i l'Oscar Rivero, com a primer de la promoció es va encarregar de traslladar unes vehements paraules a tot l'auditori en representació als estudis de matemàtiques que van ser molt aplaudides pels seus companys.

En l'acte també es van repartir els Premis Accenture (als millors expedients acadèmics del MESIO UPC-UB, GE i GM), el Premi Cellex al millor expedient del MAMME) i finalment, la beca-Premi International Master's Programme del MESIO UPC-UB. Amb el cant del GAUDEAMUS i el brindis amb una copa de cava es va cloure la trobada.

En breu podem tenir l'àlbum complet i la gravació de l'acte. Finlament, recordar que els 143 titulats rebran el diploma per mail en pdf, tant els qui van venir a l'acte com qui no.