L'FME al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura 2017

A banda del Grau en Matemàtiques i el d'Estadística, també s'informarà sobre el nou grau en Ciència i Enginyeria de Dades, una proposta conjunta de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

Saló de l'Ensenyament. Del 22 al 26 de març, a Fira de Barcelona

Com cada any, l'FME estarà present al Saló de l'Ensenyament en el estand de la UPC:  amb el lema “UPC, la universitat de l'Enginyeria, l'Arquitectura, les Ciències i la Tecnologia”, un total de 70 estudiants i estudiantes de la UPC informaran, de forma personalitzada, dels 66 estudis de grau de la UPC als alumnes, familiars i professors que s'acostin a interessar-se per l'oferta de graus de la Universitat. També podran informar-se de les 22 dobles titulacions del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), 19 itineraris de doble titulació entre estudis UPC i programes de doble titulació internacional.

Al mostrador de Ciències Aplicades d'aquest estant, els estudiants Èric Valls i Eduard Gonzalvo estaran encantats d'atendre a l'alumnat de secundària interessat en les Mates i l'Estadística.

Nou grau en Ciència i Enginyeria de dades

En aquest Saló es prensentaran els 3 nous graus que la UPC oferta per al nou curs 2017-2018, entre el que destaca el  Grau en Ciència i Enginyeria de Dades obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva, una proposta conjunta de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME). Aquest grau respon a la necessitat de formar graduats amb una visió multidisciplinària de l'enginyeria i capaços de fer front als reptes que planteja un entorn tecnològic en evolució i que es basa, en bona part, en sistemes computacionals que generen i analitzen quantitats massives de dades.

Saló dels Màsters i Postgraus. Futura. 24 i 25 de març, a Fira de Barcelona

Ah! i al Saló Futura de Màters i Postgraus podreu parlar amb els directors dels Màsters de l'FME, els professors Sonia Fernández-Méndez i Pedro Delicado.

Més informació.