L'FME a la Conferencia de Decanos de Matemáticas 2017

El professor Narciso Román, cap d'estudis de matemàtiques de l'FME va ser el representant de la Facultat a aquesta cita anual que reuneix tots els responsables d'aquesta disciplina de les universitats espanyoles.

Els degans de Matemàtiques es reuneixen a la ULL en un moment d'auge d'aquesta disciplina

L'Aula Magna de Física i Matemàtiques de la Universitat de La Laguna va acollir entre el 23 i el 25 de febrer la Conferencia de Decanos de Matemáticas. La trobada va tenir lloc en un moment de molta visibilitat d'aquesta disciplina i d'un clar augment del seu prestigi social.

Els 4 eixos temàtics desenvolupats en la trobada van ser:

1. Dobles titulacions
  2. Processos d'acreditació
  3. Taxes d'èxit i d'abandonament
  4. El futur dels estudis de matemàtiques

El professor Narciso Román, cap d'estudis de Matemàtiques i representat de l'FME, va ser un dels ponents del bloc 2, atès la recent obtenció de la certificació d'excel·lència del Grau en Matemàtiques que imparteix la Facultat.

La trobada va ser una oportunitat per a la reflexió i per compartir experiències amb col·legues d'altres centres, així com també per a evidenciar la bona feina feta i que s'està fent a l'FME i el prestigi que ostenta la Facultat entre el col·lectiu matemàtic d'arreu de l'estat.

Més informació.