L'estudiant del MAMME Àlvar Pineda rep una de les beques del programa Màsters d'Excel·lència de la Fundació Catalunya La Pedrera

La cerimònia de lliurament de premis va tenir lloc dimecres 25 d'octubre a l'auditori de la Pedrera.

Enguany la beca del MAMME   per al curs 2017-2018 concedida per la Fundació Catalunya La Pedrera ha estat per l'estudiant Àlvar PIneda. La beca consta de 5.000 € i hi inclou el cost de la matrícula del màster.

La Fundació Catalunya La Pedrera impulsa, i ja va per la setena edició, el programa de Beques per a Màsters d’Excel·lència, que té com a objectiu reconèixer el talent, fomentar l’excel·lència i fer de Catalunya un referent en l’àmbit dels estudis de postgrau de qualitat. En aquesta edició del programa s’han atorgat 53 beques en 51 programes entre el conjunt dels màsters que s’imparteixen a Catalunya, entre els quals es troba el MAMME de l'FME-UPC.

Més informació a l'enllaç.