L'estudiant del MAMME Alba Muixí rep la beca Master Student Excellence IMP Award

Aquest ajut reconeix el millor expedient acadèmic del 1r semestre del curs acadèmic 2015-2016

El Master Student Excellence IMP Award reconeix l’excel·lència acadèmica dels estudiants del Master of Science in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME). Aquest ajut està finançat per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya, qui ha atorgat al MAMME la menció distintiva International Master’s Programme (IMP).

Aquesta beca, de 1.000€, ha estat concedida per la direcció del màster a l'estudient Alba Muixí Ballonga, amb el vistiplau de la comissió acadèmica del màster.