L'estudiant de l'FME-CFIS Damià Torres obté la medalla d'or en la XXX Olimpiada Iberoamericana de Matemáticas

El certamen va tenir lloc a Puerto Rico el proppassat 5 de novembre d'enguany.

Damià Torres, estudiant de doble titutlació FME-CFIS (2n curs Grau en Matemàtiques- Grau en Enginyeria Física) va obtenir la medalla d'or en la XXX Olimpiada Iberoamericana de Matemáticas assolint la nota màxima, 42 punts, juntament amb altres 7 estudiants. L'equip espanyol va obtenir la tercera plaça de la classificació per equips, darrere de Perú i Brasil.

En Damià Torres ja va aparèixer en la portada web de la UPC "Som UPC" l'any passat, quan tot just encetava el seu primer curs del grau en Matemàtiques i el grau en Enginyeria Física com a beneficiari d’un dels Préstecs UPC Alumni del 2014. Al llarg de l'entrevista ja s'entreveu el seu apassionament per les matemàtiques. Enhorabona Damià!