L'estudiant de doctorat FME Oscar Rodríguez del Río guanya el segon premi al millor póster al VII Congrés CELMEC

El CELMEC és un conegut congrés sobre mecànica celeste, en el qual també hi va participar la professora Tere M. Seara, del Departament de Matemàtiques de la UPC.

L'estudiant de doctorat en Matemàtica Aplicada FME-UPC Òscar Rodríguez del Rio guanya el segon premi al millor póster  "Ejection-Collision Orbits in the CPRTBP" al congrés CELMEC VII sobre mecànica celeste, que va tenir lloc entre el 3 i el 9 de setembre d'enguany a la localiat italiana de San Martino al Cimino (Viterbo, Italy).

L'Oscar és graduat en Matemàtiques FME, va continuar vinculat a l'FME al Master in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME) i actualment està fent el Doctorat en Matemàtica Aplicada. Compta amb els professors Jaume Soler i Mercè Ollé com a tutors (que també van actuar com a co-tutors tant en el TFG com del TFM).

Enhorabona a l'Oscar i molt encert en el futur!