Les Matemàtiques de la UPC, molt ben posicionades al Best Global Universities Rankings

La UPC també treu molt bona nota en l’àmbit de les Ciències de la Computació i en el de l’Enginyeria

S’ha publicat la cinquena edició del Best Global Universities Rankings, també conegut com l’US News, en què la UPC es posiciona en el lloc 36 del món en l’àmbit de les Ciències de la Computació i en el 60 en el de l’Enginyeria. En la classificació global, la Universitat es classifica entre les millors 500 del món.

A destacar també que l’àrea de les Matemàtiques obté bons resultats en el rànquing: s’ubica en el lloc 134 del món, el 58 d’Europa i com a primera politècnica d’Espanya, entre les 200 institucions classificades en el rànquing a escala mundial.

Troabareu més informació aquí.