Si us vau perdre les obres "Melocotón en almíbar" i "La Sirena varada" estrenades i premiades enguany, ara teniu oportunitat de veure-les al Canal YouTube de l'FME.

La Companyia FEM TEATRE FME premiada de nou en el marc dels VI premis de Teatre Universitari de Barcelona: Premis a milor actriu protagonista i millor producción per ‘Melocotón en almíbar' i a la  mejor actriu (ex-aequo) i millor cartell per la 'La sirena varada'. Més informació.

Aquest any la companyia FEM TEATRE FME ha estrenat dues obres de teatre, "Melocotón en almíbar" de Miguel Mihura"La Sirena varada", d'Alejandro Casona.

Si us vau perdre les obres "Melocotón en almíbar" i "La Sirena varada" de la companyia FEM TEATRE FME, ara teniu oportunitat de veure-les al Canal YouTube de l'FME.

Gravació de les dues obres de teatre  - Canal YouTube FME