L'Ariadna Matabosch, estudiant del GM marxa d'Erasmus a Roma amb una Beca Optima Erasmus

02/02/2016

És una beca peculiar, ja que el requisit principal consisteix que els estudiants, mitjançant les xarxes socials, expliquin les seves experiències com a universitaris en un altre país

L’Ariadna Matabosch estudia grau en Matemàtiques a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME). Estava a punt de marxar a la Università Sapienza di Roma, en un Erasmus, per finalitzar els estudis quan es va assabentar a través de la seva facultat que una empresa italiana de comunicació, Optima, convocava una beca per a estudiants d’Erasmus. Una beca peculiar, ja que el requisit principal consisteix que els estudiants, mitjançant les xarxes socials, expliquin les seves experiències com a universitaris en un altre país. L’estudiant haurà d’explicar dia a dia les seves vivències, anècdotes quotidianes que tothom qui vulgui podrà veure a través de vídeos que es publicaran en un blog. A canvi, l’empresa italiana ofereix una beca de 3.000 euros i l’oportunitat d’aconseguir un contracte en pràctiques.

Ariadna, malgrat els 600 estudiants que es presentaven, no es va fer enrere i s’hi va presentar. La futura graduada ha aconseguit la beca Optima Erasmus després de passar la darrera fase de la selecció: el repte d’aconseguir més vots a través de les xarxes socials. 1.297 vots ni més ni menys, l’han portat a ser la primera guanyadora.

Segur que molts companys FME la van votar i van ajudar-la a aconseguir aquesta fita. Enhorabona Ariadna!

Vegeu l'article sencer a ARCiTec- UPC, el bloc de la recerca més jove.