La companyia FEM TEATRE FME, guardonada en la 3a edició del Festival Nacional de Teatro Universitario

19/05/2018

Ha rebut l’accèssit en la categoria de millor peça breu per la representació de l’obra 'Ramón', de Sergi Belbel. També ha estat guardonada la companyia La Coquera, formada per estudiants de l'ETSAB i l'EPSEB.

Els grups de teatre La Coquera i Fem Teatre FME de la UPC han estat premiats en la 3a edició del Festival Nacional de Teatro Universitario, que ha tingut lloc a Toledo, del 28 al 30 d’abril, i en el qual han participat 11 agrupacions universitàries d’arreu d’Espanya.

Un total de 12 obres, cinc de les quals són de teatre breu, han participat en l’esdeveniment, que des del 2016 s’ha convertit en un punt de trobada entre teatre i universitat. En el marc del Festival, el jurat ha destacat el treball de la companyia Fem Teatre FME, de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)de la UPC, que ha estat reconegut amb l’accèssit en la categoria de millor peça breu per la representació de l’obra 'Ramón', de Sergi Belbel.

En l’edició d’enguany del Festival Nacional de Teatro Universitario, l’obra de teatre 'A ciegas', de la companyia La Coquera de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat guardonada amb els premis en les modalitats de millor espai sonor i millor espai escènic, i amb l’accèssit a millor muntatge per a aquesta creació basada en la novel·la del portuguès José Saramago i dirigida per Alberto Rizzo. Més informació

Enhorabona a tota la companyia i recordeu que encara hi sou a temps per veure les dues obres proposades per aquest any 2018: serà aquest dijous 17 de maig a les 16 h sala d'actes FME:  "Melocotón en almíbar", de Miguel Mihura i "La sirena varada", de Alejandro Casona.

Gravacions d'obres de la Companyia FEM TEATRE FME