Jornada científica "Abel in Barcelona" el proper 16 de gener de 2017

El simposi consisteix en tres conferències tipus col.loqui impartides per Louis Nirenberg, Premi Abel 2015, Luigi Ambrosio i Ben Green, membres del Comitè Abel.

ABEL IN BARCELONA

Us informem que el proper dia 16 de Gener de 2017 a l’Institut d’Estudis Catalans tindrà lloc la jornada científica ABEL IN BARCELONA
Amb el patronatge de l’Acadèmia de Ciències i Lletres de Noruega, i amb la col.laboració de l’Institut d’Estudis Catalans i de la Societat Catalana de Matemàtiques, el simposi consisteix en tres conferències tipus col.loqui impartides per Louis Nirenberg,Premi Abel 2015, Luigi Ambrosio i Ben Green, members del Comitè Abel.
La inscripció és obligatòria, però gratuïta. La data límit és el dia 11 de gener. Al migdia de la jornada es servirà un dinar a peu dret.
"Abel in Barcelona” és la setena edició d’una sèrie de jornades organitzadesen diversos països, coincidint amb la celebració de l'última reunió anual del Comitè Abel.

Des de fa uns quants anys, amb l’objectiu de promoure les matemàtiques i el premi arreu del món, es convoca una reunió anual ordinària del comitè Abel (fora de Noruega). Aquest any 2016 se celebrarà a Barcelona, a proposta de la Dra. Marta Sanz-Solé, membre del comitè.

És un privilegi per la comunitat científica catalana i la matemàtica en particular poder ser amfitrions d’aquesta activitat i és per això que animem a tot el col·lectiu FME a participar-hi.