Es convoca una nova edició del Premi Évariste Galois de la Societat Catalana de Matemàtiques

01/10/2017

Premia els treballs d'investigació matemàtica d'estudiants titulats des de l'1 de febrer de 2012. El termini d'admissió de candidatures acaba el 30 de novembre.

Premi per a estudiants instituït l’any 1962. Ofert a un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques.
La dotació del premi és de mil euros (1.000 €). Es poden concedir fins a dos accèssits.

• Poden prendre-hi part estudiants universitaris i titulats des de l’1 de febrer de 2012.
  • Els treballs han d’ésser inèdits i redactats en llengua catalana o anglesa, amb un ampli resum en català en la versió en anglès.
  • Termini d’admissió de candidatures:  30 de novembre de 2017, a les 13 hores

Animem a tutors i directors de tesis de màster o tesis doctorals a difondre la convocatòria als seus estudiants

Més informació a l'enllaç