Doble titulació en Matemàtiques i Música UPC-ESMUC: impacte als mitjans de comuniació

El ressò que ha tingut aquesta informació al mitjans de comunicació i a les xarxes socials, d'ençà que es va comunicar la notícia el proppassat divendres 24 d'abril, ha estat considerable.

DOBLE TITULACIÓ EN MATEMÀTIQUES I TÍTOL SUPERIOR DE MÚSICA UPC-ESMUC

El ressò i l'impacte que ha tingut aquesta informació al mitjans de comunicació i a les xarxes socials d'ençà que es va comunicar la notícia el proppassat divendres 24 d'abril ha estat molt gran, trobareu aquí un recull de notícies:

DOBLE TITULACIÓ EN MATEMÀTIQUES I TÍTOL SUPERIOR DE MÚSICA UPC-ESMUC

Es presenta per al proper curs 2020-2021 i és l'única titulació conjunta de Matemàtiques i Música a Catalunya.

Per què aquest doble titulació?

Al llarg dels gairebé 30 anys d’existència de l’FME hem detectat que molts estudiants de matemàtiques tenen vocació musical i han estudiat el grau professional. Quan arriben a la universitat han hagut de triar entre les matemàtiques i la música. Alguns han fet les dues titulacions pel seu compte, però els ha costat molts anys per la falta d’un pla d’estudis adaptat. Aquest pla de doble titulació pretén pal·liar aquesta mancança.

Per què a l’FME i a l’ESMUC?

Perquè ambdós centres tenen una reputació de qualitat, alt nivell i exigència acadèmica que atrauen el millor estudiantat de cada estudi.

Més informació aquí