Convocatòria per a la renovació de la direcció del Centre de Recerca Matemàtica

El termini per a la recepció de candidatures acaba el 30 de setembre de 2015

L’agència CERCA ha obert la convocatòria per a la renovació de la direcció del Centre de Recerca Matemàtica (CRM).

Els detalls de la convocatòria es poden consultar a

El Centre de Recerca Matemàtica (CRM) és un consorci entre la Generalitat de Catalunya , representada pel seu Ministeri d'Economia i Coneixement (MEC ), la CEI i la UAB. El CRM forma part del CERCA, la xarxa pública de català dels instituts de recerca ( www.cerca.cat).

El CRM, creat el 1984 , té com a missió millorar la investigació i la formació avançada en Matemàtiques, en col·laboració amb universitats i altres institucions de recerca a Catalunya, concretat a través de quatre àrees : investigació ,activitats d'allotjament i visitants ,de transferència i publicacions. La investigació en CRM està obert a totes les especialitats matemàtiques.