Concedides les beques "Accenture Analytics Career Path" per cursar el MESIO UPC-UB curs 2016-2017

Els estudiants del MESIO UPC-UB Ernest Benedito i Carlos Espeleta han estat becats amb aquest ajut concedit per l'empresa consultora ACCENTURE.

ACCENTURE, en coordinació amb el Màster interuniversitari d’Estadística i Investigació Operativa UPC‐UB (MESIO UPC‐UB), porta ja 4 cursos convocant la Beca Accenture Analytics Career Path, adreçada a estudiants de nou ingrés entre els admesos al MESIO UPC‐UB.

Aquesta beca cobreix el cost de la matrícula dels crèdits de la titulació i les taxes administratives. A més, els estudiants receptors  de la beca s’incorporaran a Accenture Analytics per a realitzar pràctiques remunerades, mitjançant un conveni de  cooperació educativa.

Per al curs 2016-2017 (5a edició dels premis Accenture), els estudiants que rebran aquesta beca són l'Ernest Benedito i el Carlos Espeleta, enhorabona a tos dos!

Més informació al web del MESIO UPC-UB