Canvis en l'equip deganal de l'FME: el professor Jaume Martí, nou Secretari Acadèmic

En Jaume Martí (Departament de Matemàtiques) pren el relleu a la professora Sonia Fernández, que ha estat ocupant aquest càrrec en els darrers anys.

Canvis en l'equip deganat de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, que s'han fet efectius en data 1 de gener de 2017:

- La professora Sonia Fernández Méndez cessa com a Secretària Acadèmica de l'FME i per tant ja no estarà dins l'equip directiu de la Facultat. Manté, però, la direcció del Màster in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME) i la coordinació del Programa de Doctorat en Matemàtica Aplicada.

- Es nomena el professor Jaume Martí Farré (Dept. de Matemàtiques) com a Secretari Acadèmic de l'FME i coordinador de Qualitat.

En Jaume Martí estarà el despatx 313 de deganat (el mateix que ocupava la seva antecessora), mantindrà el telèfon directe 93.4017504 i atendrà les següents adreces de correu: secretari.academic.fme@upc.edu i coordinacio.qualitat.fme@upc.edu.