Beques de mobilitat per a la Recerca UPC - "La Caixa".

10/11/2016

La convocatòria té dues modalitats, una dirigida a estudiants de doctorat i una altra a PDI.

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la UPC, amb el finançament de la Fundació Bancària “la Caixa” en el marc del conveni de col·laboració vigent entre ambdues institucions, convoca:

a) Modalitat A. Estudiants de Doctorat: Fins a un màxim de 15 beques de mobilitat per a estudiants de doctorat de la UPC (personal investigador en formació)

b) Modalitat B. Personal Docent i Investigador: Fins a un màxim de 15 beques per a estades de recerca del PDI de la UPC. Aquesta modalitat és gestionada pel Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

Els objectius de les dues modalitats de beques són:

• Intensificar l’activitat investigadora.
  • Promoure l’actualització del nivell de coneixements dels participants i l’aprenentatge de noves tècniques i mètodes i l’intercanvi d’experiències
  • Reunir informació addicional i específica necessària per a les investigacions que estan realitzant els destinataris.
  • Reforçar projectes de recerca que ja s’estiguin portant a terme.
  • Completar l’especialització científica i tècnica del beneficiari.

Consulteu detalls i terminis als enllaços.