Beca-premi a l'excel·lència acadèmica per als estudiants del MESIO UPC-UB curs 2015-2016

Aquest ajut s'emmarca dins de la menció distintiva 'International Master's Programme' de l'AGAUR que va rebre el MESIO UPC-UB l'any 2014.

Fa dos anys que l'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya va atorgar al Màster en Estadística i Investigació Operativa (MESIO UPC‐UB) la menció distintiva International Master’s Programme (IMP). I la Facultat de Matemàtiques i Estadística amb la Comissió Acadèmica del MESIO UPC‐UB (ORGMEIO UPC‐UB) van acordar destinar part de la dotació econòmica d'aquesta menció a atorgar beques-premis a l'excel·lència acadèmica per als estudiants del màster. Aquest curs 2015-2016 es lliurarà la darrera d'aquestes beques-premi.

Dotació:

La beca‐premi serà de 1220 euros bruts (amb les retencions que legalment corresponguin) i servirá per ajudar a finançar la següent matrícula del màster.

Tots els estudiants que compleixin els requisits són elegibles per rebre la beca‐premi  (no cal fer una sol·licitud per participar).

Requisits:

Haver superat durant el curs acadèmic 2015‐16 (entre el Q1 i el Q2) un mínim de 40 ECTS (8 assignatures) corresponents a 2/3 parts de la fase docent del MESIO UB‐UPC (excloent els complements de formació i el TFM).

Concessió:

La beca‐premi serà concedida per la direcció del màster, amb el vistiplau de la comissió acadèmica del màster, a partir de la valoració de l’expedient acadèmic dels estudiants que compleixin els requisits.

La beca‐premi es concedirà en finalitzar el curs 2015‐16 en una data que s’anunciarà públicament.