Arrenquen les activitats d'estiu a l'FME per als més joves

L'FME acull dues activitats d'estiu per a joves de secundària i batxillerat: per una banda, el curs "Matemàtiques visibles i ocultes en el món tecnològic" dins de la 6a edició del Campus Científic d'Estiu de la UPC i per l'altra, la 1a edició de la Barcelona Tech Summer Math Camp (BTMSC).

Del 29 de juny al 24 de juliol, 120 estudiants de 4rt d’ESO i 1er de Batxillerat d'arreu de l'Estat Espanyol participaran en la 6a edició del Campus Científic d’Estiu a la UPC, en quatre tallers que tracten àrees com la robòtica, les matemàtiques, els vehicles elèctrics i els videojocs.

L'FME participa de nou en aquest campus d'estiu amb el taller ‘Matemàtiques visibles i ocultes en el món tecnològic’ amb l’objectiu de mostrar que les matemàtiques estan presents en, pràcticament, totes les activitats i fenòmens de la vida diària. Es treballarà sobre quatre temes que serviran per mostrar com, en diferents situacions, els conceptes i els models matemàtics ajuden a entendre el funcionament dels fenòmens del món físic.

Per altra banda, l'FME també acollirà la 1a edició del campus d'estiu Barcelona Tech Summer Math Camp (BTMSC), que tindrà lloc del 5 al 17 de juliol a les aules de la Facultat. Aquesta nova iniciativa compta amb la col·laboració de la Fundació Cims-Cellex i el CFIS.