Anastasia Matveeva, estudiant del Programa de Doctorat de Matemàtica Aplicada, nominada a la llista Forbes dels 30 ciutadans/nes de Rússia menors de 30 anys més influents en la categoria de ciència.

26/04/2021

L'Anastasia Matveeva està fent la seva tesi doctoral sota la direcció de la professora Eva Miranda.

L'Anastasia Matveeva està fent la tesi doctoral sota la direcció de la professora Eva Miranda (catedràtica del Dept. de Matemàtiques de la UPC i professora del MAMME), i porta per títol "Poisson structures on moduli spaces and group actions". Actualment està amb un contracte inPHinit de La Caixa associat a la BGSMath.

Va fer els seus estudis de màster a la Higher School of Economics de Moscow. És membre del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics de l'EPSEB i del grup de recerca GEOMVAP.
Ha estat una de les guanyadores d'una borsa Sunyer i Balaguer de l'any 2021 per fer una estada a l'Universitat d'Angers i ara ha estat nominada a la llista Forbes dels 30 ciutadans/nes de Rússia menors de 30 anys més influents en la categoria de ciència: la manera d'aconseguir-ho és a través d'una votació, aquest és l'enllaç per a exercir el vot:

Des de l'FME només podem donar l'enhorabona a l'Anastasia i convidar tothom qui vulgui que entri a l'enllaç i voti per ella!
  • En el web de la BGSMath es pot visionar un vídeo que va gravar l'Anastasia on explica la seva recerca i en el qual afirma que "... Being mathematician is fun, you never get bored, and the mathematical community is great!".