Algorisme per diagnosticar càncer de pulmó

Un equip d'estudiants i titulats del CFIS, en cinquè lloc en el "challenge" organitzat pel "International Symposium on Biomedical Imaging 2018"

Ens fem ressò sobre l'èxit de l'equip format per 20 estudiants i titulats del CFIS  que ha obtingut a lInternational Symposium on Biomedical Imaging , conferència científica de referència dedicada als aspectes matemàtics, algorítmics i computacionals d’imatge biomèdica, on van quedar en cinquè lloc.

La competició es va iniciar el 8 de gener i hi han participat 107 equips de tot el món, incloent centres de recerca, universitats i empreses especialitzades en imatge mèdica. Membres de l’equip viatjaran properament a Washington D.C. a presentar els seus resultats a la conferència.

Els integrants de l'equip són: Adrià Barja Romero, Alberto Montes Gómez, Àlex Martín Alay, Carlos González Rotger, Daniel Rodrigo, Enric Cosp Arqué, Eric Valls, Ferran Vidal-Codina, Gabriel Bernardino, Ivan Parrot Martinez, Javier Maroto Morales, Jon Liberal Huarte, Josep Marc Mingot Hidalgo, Juan Jose Garau Luis, Manuel Sarmiento Calderó, Miguel Cidrás Senra, Miguel Pérez Sanchís, Pau Batlle Franch, Ricard Delgado-Gonzalo i Sergio Escosa Rodríguez, amb un suport financer de Gauss&Neumann Inc.

Trobareu tota la informació al web del CFIS.