Acte de presa de possessió de Jordi Guàrdia com a degà de l'FME

Serà el 28 de març a les 13h30 a la sala d'actes de la Facultat. L'endemà, el 29 de març a les 12h30 a la sala de juntes es farà un acte de comiat i reconeixement a l'equip deganal sortint. Convidem a tota la comunitat FME a assistir a ambdós actes.

ACTE DE PRESA DE POSSESSIÓ DE JORDI GUÀRDIA COM A DEGÀ DE LA FACULTAT DE MATEMÀTIQUES I ESTADÍSTICA

Tindrà lloc dimarts 28 de març a les 13h30 a la sala d'actes de l'FME, amb l'ordre següent:
13.30 h          Obertura de l’acte i salutació a càrrec de Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya·Barcelona Tech (UPC), qui dona la paraula al degà sortint, Jaume Franch.
13.40 h          El rector de la UPC dona la paraula a Ana B. Cortinas, secretària general de la UPC qui fa la lectura del nomenament del degà de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).
Signatura del llibre de presa de possessió per part de Jordi Guàrdia, Daniel Crespo i Ana B. Cortinas i Lliurament del pin institucional.

13.45 h         El rector dona la paraula al degà.
                       Paraules del degà Jordi Guàrdia.
                       Paraules de cloenda a càrrec del rector Daniel Crespo.

14.00 h          Gaudeamus Igitur interpretat pel Cor Ol·lari de l’FME

14.05 h          Fi de l’acte i trasllat a la sala R (mateixa planta -1) per la copa de cava.

ACTE DE COMIAT I RECONEIXEMENT DE L'EQUIP DEGANAL SORTINT

Tindrà lloc dimecres 29 de març a les 12h30 a la sala de juntes de l'FME. Serà un acte breu, amb lliurament dels pins de plata de l'FME als membres de l'equip deganal sortint i s'incorporà el retrat del degà Jaume Franch a la galeria de retrats de la sala de juntes. També s'aprofitarà per fer els nomenaments de les persones que formaran part del nou equip directiu i es farà la presentació de l'exposició "Guspires de llum i sal" de la Carme Capdevila, que estarà exposada al vestíbul de l'FME fins al 26 de maig de 2023.