3 estudiants FME-CFIS guanyen la 4th Barcelona Math Competition for University Students

El campionat va tenir lloc el 19 i 20 de maig a l'FME, amb la participació de 40 estudiants universitarìs de matemàtiques de Galícia, Madrid, Cantàbria, Aragó i Catalunya.

4th Edició de la Barcelona Maht Competition (BMC) per estudiants unviersitaris

Els dies 19 i 20 de maig l'FME va acollir la quarta edició d'aquesta competició universitària matemàtica, organitzada per la UPC-Barcelona Tech amb el suport de l'FME, CFIS, la Fundació privada Cellex sota la coordinació del Dr. Jose Luís Díaz Barrero, que actua també com a president de la competició.

Enguany hi van participar 40 estudiants de les universitats de Galícia, Cantàbria, Madrid, Aragó i Catalunya. Després de diferents proves, la classificació va ser la següent:

1- Gerard Orriols Giménez FME-CFIS Catalunya
2- Raúl Alonso Rodríguez FME-CFIS Catalunya