Informes d'inserció laboral de les persones titulades de l'FME

Informe inserció laboral persones titulades FME 2020

7a enquesta d'inserció laboral de les persones titulades de grau de les universitats catalanes, realitzada per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari Català (AQU Catalunya) entre la població titulada l’any 2016 (curs 2015-2016). Estudi publicat al novembre 2020 (accés a l'estudi aquí).

Les dades i el resultat sobre les titulacions de l'FME analitzades a la 7a enquesta es poden consultar aquí.

Informe inserció laboral persones titulades FME 2017

6a enquesta d'inserció laboral de les persones titulades de grau de les universitats catalanes, realitzada per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari Català (AQU Catalunya) entre la població titulada l’any 2013 (curs 2012-2013). Estudi publicat al juliol 2017 (accés a l'estudi aquí).

Les dades i el resultat sobre les titulacions de l'FME analitzades a la 6a enquesta es poden consultar aquí.

Informe inserció laboral persones titulades FME 2014

Durant el primer trimestre de 2014, l'AQU ha entrevistat gairebé 28.000 persones titulades de totes les universitats catalanes per conèixer la seva inserció laboral (accés a l'estudi aquí).

Les dades i el resultat sobre les titulacions de l'FME es poden consultar aquí.

Informe inserció laboral persones titulades FME 2009

L’any 2009, a petició del Degà de l’FME, l’Oficina de Planificació i Qualitat de l’FME (OTPQ), amb la col·laboració de l’Àrea de Planificació, Avaluació i Qualitat de la UPC (APAQ), va iniciar un estudi sobre la inserció laboral de les persones titulades de les promocions compreses entre els anys 1996/97 a 2007/08. Aquest informe pretén donar una visió detallada sobre la situació laboral de la població de les persones llicenciades de l’FME i permetre conèixer les vies d’accés més significatives al mercat laboral, el temps i la qualitat de la inserció, així com el grau de satisfacció amb els estudis cursats.