2019-2020

Dimecres 2 d'octubre a les 12.30 h a la sala d’actes de la Facultat tindrà lloc l'acte d'inici de curs FME 2019-2020 que enguany es dedica al matemàtic francès Joseph Fourier. La lliçó inaugural anirà a càrrec del professor Joquim Bruna (Universitat Autònoma de Barcelona).

Testimoni gràfic sobre l'acte de reconeixement de titulats i titulades de la Promoció FME 2018-2019 que va tenir lloc dijous 19 de desembre de 2019 a les 18h30 h a l'auditori del Vèrtex de la UPC i que va comptar amb l'actuacó d'Albert Llorens, llicenciat en matemàtiques per l'FME i il·lusionista a temps complert.

La Universitat Politècnica de Catalunya (FME, CFIS i Dept. de Mates) vol homenatjar i donar a conèixer la figura i l'obra Maryam Mirzakhani amb una exposició i una sèrie d'accions que s'emmarquen dins la Setmana de la Dona de la UPC (del 10 al 14 de febrer) i del Dia Internacional de les Matemàtiques (14 de març).

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC convoca un concurs obert adreçat a tota la comunitat de l’FME per proposar un disseny per renovar la imatge de les barres del Bar de la Facultat.

A causa de les mesures preventives pel COVID-19, la sessió fotogràfica ES POSPOSA FINS A NOVES INFORMACIONS