Inauguració del curs FME 2019- 2020 Any Fourier
Dimecres 2 d'octubre a les 12.30 h a la sala d’actes de la Facultat tindrà lloc l'acte d'inici de curs FME 2019-2020 que enguany es dedica al matemàtic francès Joseph Fourier. La lliçó inaugural anirà a càrrec del professor Joquim Bruna (Universitat Autònoma de Barcelona).
Seminari "Contextualització de les Matemàtiques a les carreres tecnològiques de la UPC" curs 2019-2020
Sessions de presentació de treballs TFM per l'estudiantat del MAMME
Seran dues sessions els dies 11 i 12 de novembre a partir de les 12 h a la sala d'actes de l'FME.
Acte de lliurament de diplomes FME 2019
Lliurament de diplomes als estudiants i estudiantes FME de grau, màster i doctorat del curs 2018-2019.
Fotos, gravació, informació i discursos de l'acte de Graduació FME 2019
Testimoni gràfic sobre l'acte de reconeixement de titulats i titulades de la Promoció FME 2018-2019 que va tenir lloc dijous 19 de desembre de 2019 a les 18h30 h a l'auditori del Vèrtex de la UPC i que va comptar amb l'actuacó d'Albert Llorens, llicenciat en matemàtiques per l'FME i il·lusionista a temps complert.
Workshop i Expo Figalli FME 2019: Ponències, exposició, fotos i gravació de la jornada
Recull de ponències, exposició, fotos i gravació del Workshop Figalli FME que va tenir lloc el 21 de novembre de 2019 a la sala d'actes de la Facultat.
Remember Maryam Mirzakhani, exposició i activitats UPC
La Universitat Politècnica de Catalunya (FME, CFIS i Dept. de Mates) vol homenatjar i donar a conèixer la figura i l'obra Maryam Mirzakhani amb una exposició i una sèrie d'accions que s'emmarquen dins la Setmana de la Dona de la UPC (del 10 al 14 de febrer) i del Dia Internacional de les Matemàtiques (14 de març).
Vols dissenyar vinils pel Bar de l’FME?
La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC convoca un concurs obert adreçat a tota la comunitat de l’FME per proposar un disseny per renovar la imatge de les barres del Bar de la Facultat.
Acte d'inauguració exposició "Remember Maryam Mirzakhani: una mirada col·lectiva": fotos i gravació
17 professores matemàtiques de la UPC han compartit mirades i paraules inspirades en la matemàtica iraniana, guanyadora de la medalla Fields, amb motiu de l'exposició "Remember Maryam Mirzakhani", que es podrà veure al vestíbul de l'FME fins al 20 d'abril 2020.
Orla promoció FME 2019-2020
A causa de les mesures preventives pel COVID-19, la sessió fotogràfica ES POSPOSA FINS A NOVES INFORMACIONS
12 de maig: celebració del Dia Internacional de la Dona Matemàtica a l'FME
Malgrat l'actual situació d'alarma, l'FME no vol deixar de commemorar el Dia Internacional de la Dona Matemàtica amb una proposta: el visionat conjunt virtual del documental sobre Maryam Mirzakhani " Secrets of the surface".
Informació i comunicats FME en relació COVID-19
Cloenda curs Fourier FME 2019- 2020 (versió confinada)