2018-2019

Dimecres 26 de setembre a les 12.30 h a la sala d’actes de la Facultat tindrà lloc l'acte d'inici de curs FME 2018-2019. La professora Marta Macho Stadler (Universidad País Vasco - UPV/EHU) serà la ponent que obrirà aquest nou curs acadèmic dedicat a la matemàtica russa Sofia Kovalevskaya.

La conferència va tenir lloc 28 de novembre 2018 a la sala d'actes FME en el marc del "Col·loqui FME-UPC", activitat organitzada conjuntament per l'FME, i el Departament de Matemàtiques (MAT), el Departament d'Estadística i Investigació Operativa (EIO), el Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental (DECA) i el Departament de Ciències de la Computació (CS).

La Jornada va tenir lloc el passat 6 de març de 2019 amb la participació dels ponents Adela Salvador, María Molero, Alberto Enciso i Mariano Santander. I va comptar amb la lectura dramatitzada de fragments de l'obra "Sofía Kovalevskaya: Recuerdos de infancia" a càrrec del grup de teatre FEM TEATRE FME.