L'FME participa a la primera edició del YoMO (Youth Mobile Festival) amb activitats relacionades amb les matemàtiques i l'estadística

Activitat paral·lela al Mobile World Congress que té lloc del 27 de febrer al 3 de març al recinte Montjuïc de la Fira, el YoMO s'adreça a escolars per a conèixer millor les carreres professionals dels sectors STEAM.

La Facultat de Matemàtiques i Estadística, juntament amb altres escoles i facultats de la UPC, ha volgut estar present en aquest esdeveniment tecnològic, proposant tres activitats.
ActivitatDataEstand UPCProfessorat FME

L'horari de les activitats serà de 10 a 15 h.

Quadre d'activitats UPC

Gimcana Matemàtica

Dimarts 28 de febrer Estand 64 Jaume Soler
Conferència sobre Estadística Dimecres 1 de març Auditori Dome Pedro Delicado i Lourdes Rodero

Taller de simulació matemàtica

Dijous 2 de març Estand 61 Jaume Soler

Què és el YoMO?

The Youth Mobile Festival vol inspirar a milers de joves i ajudar-los a conèixer millor les carreres professionals dels sectors STEAM en un món cada vegada més mòbil: Des d'activitats pràctiques i interactives, fins a tallers, interessants espectacles de teatre...hi haurà activitats per a tothom, ja que aplega una àmplia gamma de continguts en totes les àrees relacionades amb STEAM - la ciència, la tecnologia, l'enginyeria, l'art (i el disseny) i les matemàtiques.

En aquests quatre dies, YoMo Barcelona rebrà a 20.000 escolars de Catalunya i d'arreu de l'estat en una enorme exposició de ciència i tecnologia. Amb el suport del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l'esdeveniment atraurà més de 100 col·laboradors dels sectors STEAM, que inclouen institucions educatives, òrgans professionals, laboratoris R+D, i empreses i indústries capdavanteres.