Sou a: Inici / LA FACULTAT / Activitats / 2015-2016 / Convocatòria per la sessió fotogràfica per l'Orla 2016

Convocatòria per la sessió fotogràfica per l'Orla 2016

La sessió fotogràfica per l'Orla 2016 tindrà lloc el dimecres dia 13 d’abril de 2016 matí i tarda a la sala de juntes de l’FME. Més endavant es concretarà l'horari detallat de la sessió.

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla (consulteu el llistat). En aquesta llista hi apareixen  els estudiants ja titulats durant aquest curs (2015/16) o bé estudiants que estan "en condicions de titular-se" aquest curs.

En cas que trobeu a faltar a algú que penseu que també hauria d'aparèixer a la llista, podeu presentar al·legacions, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins el proper 7 d’abril 2016.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és Orlarium, que ja ho va fer l’any passat. Adjuntem el seu catàleg on hi trobareu condicions i de preus, per tal que el dia 13 d’abril tingueu ja decidit quina “pack” escollir.

Us recomanem que porteu camisa blanca.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 13 d'abril?

En cas que no pugueu venir el dia 13 d’abril, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa Orlarium, Núria Pujadas: telèfon/Whatsap 601 025 095 o bé per correu electrònic: nuria@orlarium.com.

Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran les indicacions adients, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.