CURS 2024-25: Calendari de defensa dels treballs de fi de GRAU (TFG)

Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit una setmana abans de la matrícula, com a molt tard.

Si el TFG està inscrit però no matriculat, i no es té cap altre crèdit matriculat, es considera que aquella persona no té cap vinculació amb l'FME i, per tant, ja no n'és estudiant. Això implica que no podrà gaudir dels serveis i dels drets que la condició d'estudiant ofereix (no tindrà accés a ATENEA, ni a l'e-Secretaria, no podrà signar convenis de cooperació educativa, etc.).

Curs 2024-2025 Quadrimestre 1

Convocatòria ordinària

Data de matrícula(1) Data de dipòsit Període de defensa
3 i 4 de setembre 2024  8 de gener 2025 Del 22 al 28 de gener 2025

Convocatòria extraordinària

Data de matrícula(2) Data de dipòsit Període de defensa
------------------------------------  30 de maig 2025

Del 16 al 23 de juny 2025

Curs 2024-2025 Quadrimestre 2

Convocatòria ordinària

Data de matrícula (1)  Data de dipòsit Període de defensa
30 i 31 de gener 2025 30 de maig 2025

Del 16 al 23 de juny 2025

Convocatòria extraordinària

Data de matrícula (2)    Data de dipòsit Període de defensa
--------------------------------------- 22 de setembre 2025 Del 7 al 14 de octubre 2025

En tots els casos, si el TFG no es defensa ni en la convocatòria ordinària ni en l'extraordinària corresponents al quadrimestre de la matrícula, es qualificarà com a "no presentat" i s'haurà de tornar a matricular amb el recàrrec corresponent per segona matrícula.

(1) L'accés a la matrícula per Internet es fa mitjançant l'espai d'e-Secretaria en el mateix termini i franja horària que la matrícula ordinària.

(2) La matrícula del TFG continua vigent i només es cobren les taxes administratives si no s'ha matriculat res aquell quadrimestre:

• Extraordinària de Q1: Un cop passat el període ordinari de matrícula de Q2, cap a finals de febrer, els estudiants rebran la informació relacionada i es generaran les taxes de matrícula addicional.
  • Extraordinària de Q2: Un cop fet el dipòsit en el termini establert (setembre/octubre) i abans de la defensa, es generaran les taxes de matrícula addicional dels estudiants que hagin dipositat la seva memòria.